Истината ни прави свободни

неделя, 4 декември 2011 г.

Още една поредица от видеозаписи на мои семинари по психология, етика и философия

Дали разбирам тяло си?

Дали разбирам своята сексуалност? (а)

Как тинейджърът изявява своята сексуалност?

Как тинейджърът изявява своята сексуалност? (а)

Дали разбирам сексуалността си? (б)

Дали разбирам сексуалността си? (в)

Дали разбирам своята сексуалност? (г)

За сексуалните ориентации

Аз личност ли съм?

За сексуалните ориентации (в)

Искам ли да съм различен?

Аз личност ли съм? (в)

Какъв искам да бъда?

Мога ли да бъда различен? (г)

Анализ на упражнението „Жизнените цели“

Какво съм длъжен да правя?

Практическа философия (ч. 1,2 и др. теми)

Емоционални инвалиди ли сме вече?

Какъв искам да бъда?

Как аз разбирам свободата?


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари:

Абонамент за списание ИДЕИ