Истината ни прави свободни

петък, 2 юли 2010 г.

МАЙКА НА ВСЕМИРА

МАЙКА НА ВСЕМИРА

(На Света Богородица)

Хората нарекоха Те Свята,
но слова за Теб аз не намирам.
Ти за мен си Майка на земята!
Ти за мен си Майка на Всемира!

В късна вечер, в утро нежно-бяло,
Твоята любов е несравнима,
святата усмивка засияла,
чуден лек е за душа ранима!

Ти ми даде майчица светица,
рожба ненагледна и желана,
Ти си полет на вълшебна птица,
Ти си ми опората желана!

Светостта Ти носи ми утеха,
тя е мъдрост, щастие и сила!
Ти си във живота ми пътека,
майчина милувка и закрила!

Как е топло, нежно и спокойно
щом молитва искрена е чута!
Радостта при мене ще е двойна,
с моя син до Тебе да ни скъташ,

сълзи от очите да изтриеш,
да погалиш с нежните си длани,
мъка от душата да отмиеш
и с надежда да лекуваш рани,

да помилваш страдаща вдовица
и сиротника да утешаваш!
Ти Си ни Небесната Царица-
правда, мир и радост да раздаваш!

Всяка твоя стъпка извор става,
жажда утолява и опива.
Вречена във Теб се извисявам
и се чувствам истински щастлива!

Глад насищаш, мъка потушаваш,
светлина по пътя просиява,
свята Си десница ми подаваш
и душата ми утеха сгрява!

Автор: Олга Махри

Няма коментари:

Абонамент за списание ИДЕИ