ПУБЛИКАЦИИ ВЪВ ВИДЕОФОРМАТ:
● Как трябва да се преподава предметът "ГРАЖДАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ"? (1)
● Как трябва да се преподава предметът "ГРАЖДАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ"? (2)
● Как трябва да се преподава предметът "ГРАЖДАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ"? (3)
● Проблеми на гражданското образование на младежта
● Темите в моята програма по гражданско образование (1)
● Темите в моята програма по гражданско образование (2)
● Темите в моята програма по гражданско образование (3)
● Има ли смисъл да разговаряме за своята човешка ситуация?
● Един смислен и навременен проект, наречен "Училище по демокрация"
ТЕКСТОВИ ПУБЛИКАЦИИ:
● Кои са най-важните и съдбовни въпроси пред нас, българите?
● Ценностно-психологически казус по... Ангел Грънчаров
● Хората жадуват за смисъл, а пък няма кой да им го даде
● Политическата лидеромания
● Психопортрет на Бойко Борисов
● Съвременни нашенски нрави: дискусия между “вътрешните” и “външните” българи
● Дискусия за това трябва ли да бягаме от България или може да си останем и тука - и за още много други важни неща
● Да бъдеш гражданин, да имаш позиция не е престъпление
● Фаталният проблем на нашата демокрация е личностен и морален
● Европейските ценности и нашето лутане към Европа
● Жестока ирония на живота
● Универсалните човешки ценности
● Да освободим духа си, най-ценното, което имаме...
● Несрещано комунистическо дебелоочие
● Синдромът “недемократична… демокрация”
● Истинската сила на този свят е нравствената
● Патриотизмът е последното убежище на негодниците
● “Националният идеал” и… мъката в душите
● Сензация: парадоксът за… идиота
● Европа значи свобода
● Състояние и бъдеще на десницата
● Дописка за една незначителна човешка и екзистенциална драма
● Емоционални инвалиди ли сме вече?!
● Изборите като нравствен тест и катарзис
● Възможна ли е политика, правена с достойнство?
● Какво тук, у нас - и за нас - значи някаква си личност?!
● Двадесетият век
● Философствайте, въведете ред в убежденията си - и говорете, за Бога, недейте да мълчите!
● Не наливайте ново вино във вехти мехове…
● Много се радвам, че вече не живея в България…
● Кой повече обича България?
● “Тайнството” на политическия живот
● Най-големият ни проблем е нашето собствено съзнание
● Ода за доброто ченге
● Великото време на олигархията: путинизирането на България
● Кои обичат и кои презират “духовния титан” Слави Трифонов?
● Азбучните истини на антикомунизма
● Лявото не винаги убива, но винаги лъже…
● За добрите закони
● За любителите и любимците на народа
● Честито, господа мутри, победихте: разбихте мечтите ни, както се разбива човешка глава…
● Политически стриптийз
● Нека и за нас да зазвучи “Одата на радостта”
● Интимната изповед на един… “атакуващ”
● Лъжата шества по този свят, но накрая винаги побеждава само истината
● Любовта към Русия като велика загадка на българската душа
● Апотеози на безсрамието
● Голяма национална беда: бъдещето е на популизма и на плутократите
● Екзистенциална психоанализа
● Лечение на душите чрез… философия
● Политическото парвеню
● Заветът на Стамболов с една най-лесна гатанка кой го уби
● Какво е Русия за нас, българите?
● Не прощавайте: не е във ваша власт да прощавате…
● Кампания за граждански натиск по нравствени и ценностни подбуди
● “Другата България” срещу “нашата България”
● От какво ни освободиха Альошовците бе?!
● Какво за мен е Америка?
● Ноам Чомски - американското плямпало, сравнимо само с нашия бай Вучков
1 коментар:
Инициатива за разделение посещаването на курс от защита (допускането до изпит) на знания/ умения ( http://apps.facebook.com/causes/150354/14233175?m=b1227a06 ). Като студент всеки се опитва да докаже знанията си и това му право не трябва да се оганичава по косвен и/или пряк начин с условия за посещаване на курс, които обективно се свеждат само до заплащането му. Човек има право да избере източника си на знание и опит и не може да бъде дискриминиран за този си избор, а да му е позволено да докаже знанията си наравно с останалите.
Публикуване на коментар